Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 września 2013

Pierwszy post ;3

Aww. Nie ma to jak pierwszy post xd a więc informuje was iż klaudia będzie pisać blogi . ;p bo jej sie nudzi xd nie no żarcik. Będę tu pisać bardziej co robiłam i co u mnie. Mam nadzieje że ktoś to będzie wgl czytać. Może teraz troche o mnie. A więc. Mam na imię Klaudia . W październiku bedę już mieć 15 lat i się tym jaram ;3 xd kocham piercing i wszystko co z nim związane pomimo że moi rodzice są w tym temacie bardzo ograniczeni i nie pozwalaja mi na robienie sb kolczyków. Więc mam tylko dwie zwykłe dziórki i kolczyk w chrząstce. Namawiam ich na warge xd chce mieć też tunele. Mieszkam w Szwecji. W okolicach stolicy ^^ mieszkam tu juz 2 lata. W polsce mieszkałam w Radomiu. Pomimo że mam dobrych przyjaciół tu w Szwecji nikt nigdy nie zastąpi mi przyjaciół z polski. Mam ich niewielu ale za to prawdziwych. Są wspanieli. Mogłabym o nich pisać i pisać ale to juz w innym poście xd kocham jazde konną. I uwielbiam rysować. Nienawidzę sie uczyć (a kto lubi ?! -.-") co tam jeszcze?? Dobra . Starczy xd i tak nikt tego nie przeczyta . Heh dobra to ja lece. Dobranoc. Buziaki ;** widzimy się w następnym poście ^^ a oto ja. Se taka jaaaa . Klaudynaaa . Dobra teraz to juz serio papa... ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz