Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 września 2013

Przyjaźń <3 prooo ;3

Miał być post wieczorkiem to jest post wieczorkiem. Nie mam pomysłu na bloga a nie stało sie dziś nic wyjątkowego więc będzie o przyjaźni. Jak juz mówiłam w pierwszym poście to temat na który mogę się naprawde rozpisać. A więc. Może wymienie moich prawdziwych przyjaciól . Najpierw tych z polski. Moją proooo bande (o której też opowiem) no więc : świstak (kasia), jola (ola), jakub, michał, martyna, dariusz (daria) i zagi (kacper) . Taka tam pro. To ludzie z którymi widuje sie tylko w wakacje. Ale kocham ich jak nikogo i naprawde nie wiem co bym robiła gdybym ich nie miała. Są moim całym światem i są dla mnie w życiu najważniejsi ( no rodzina też xd) nie wiem co zrobie jak mi ich kiedyś zabraknie. Możecie myśleć że przez to że wyjechalam to już sie stało ale nadal utrzymuje z nimi super kontakt i pomimo że bardzo brakuje mi ich w realu to zawsze jak coś to pisze sb z nimi na fb. Wiadomo czasem sie kłucimy ale i tak nic nas nie rozdzieli. Jesteśmy przyjaciółmi a przyjaciele są jak blizny. Zostają na zawszeeee. <3 kocham was kochani. Jesli to czytacie to prosze nie zapominajcie o mnie . Dziekuje że jesteściee . <3 tęsknie kochaniii . ;*** o przyjacielach ze szwecji napisze juz jutro ;p pozderkyy.. Dobrej nocy ;3 kolorowych ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz